dePauwLiving | Wonen

dePauwLiving | Wonen

Al 12 jaar een begrip in de woonwereld. Stap binnen in een wereld van verfijnde elegantie en tijdloze stijl bij dePauwLiving | Wonen, dé ultieme bestemming voor interieur en wonen. Van jouw woonidee tot werkelijkheid!
9,1
Filter 1707 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1705 met beschrijving

• Martin Schreutelkamp
    Geverifieerde klant van dePauwLiving | Wonen

Snelle levering en prijs zeer goed

• Herman Van Boven

Snel en goed verpakt!

• Hoe beoordeel je dePauwLiving | Wonen?

• Julia
    Geverifieerde klant van dePauwLiving | Wonen

Prachtige poef en plaid ontvangen. Vriendelijke service en snelle levering. Ik kom zeker terug in deze webwinkel.

• Laura Boekhout Geerding
    Geverifieerde klant van dePauwLiving | Wonen

Geen poeha, gewoon eerlijk en goed. Niet snel, maar wel precies zoals beloofd bezorgd. Goede spullen en bijzonder goed verpakt.

• Kim De Wit
    Geverifieerde klant van dePauwLiving | Wonen

De service was buitengewoon en de kroonluchter is prachtig

Antwoord van dePauwLiving | Wonen

Bedankt voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met je aankoop en onze service. Wensen je ontzettend veel plezier van de kroonluchter. Team dePauwWonen 😊.

• Janke Nederstigt
    Geverifieerde klant van dePauwLiving | Wonen

Prachtige lamp ( oosters) makkelijk te bevestigen en precies zoals op het plaatje. Goede service, makkelijk te bereiken klantenservice

Antwoord van dePauwLiving | Wonen

Hartelijk dank voor de positieve review. Wensen je heel veel plezier van de lamp en hopen je snel weer terug te zien in onze winkel! Team dePauwWonen 😊

• Lieneke
    Geverifieerde klant van dePauwLiving | Wonen

Snelle levering, goed verpakt en een prachtige lampenkap!

Antwoord van dePauwLiving | Wonen

Heel erg bedankt voor de review. Wensen je veel plezier van de lampenkap. Team dePauwWonen.nl 😊

• Gerarda Crawfurd

Top service

• Mestan
    Geverifieerde klant van dePauwLiving | Wonen

Welcome kolom, goed verpakt en snel geleverd

• Anneke Verheijen
    Geverifieerde klant van dePauwLiving | Wonen

Leuke woon assecoires. 3 sets waxinelichtjeshouders gekocht voor mijn vriendinnen en mezelf. Kwamen heel goed verpakt dus helemaal heel aan.

• Deborah
    Geverifieerde klant van dePauwLiving | Wonen

Prachtige kwaliteit, heel vriendelijk en toegankelijk.

• Marja Vergeer

Zorgvuldig verpakt, mooie producten

• Ron

• Beatrix Yvonne
    Geverifieerde klant van dePauwLiving | Wonen

Top. Mooie kwaliteit geleverd en super service. Kan ik iedereen aanraden!

• Donald Dekker
    Geverifieerde klant van dePauwLiving | Wonen

Snelle levering en perfecte communicatie en service, kan niet beter. Kan menige webshop nog een voorbeeld aan nemen. Top

• Renata Lukassen
    Geverifieerde klant van dePauwLiving | Wonen

Prachtige lamp, mooie prijs en snel geleverd.

• Saskia Bal
    Geverifieerde klant van dePauwLiving | Wonen

Lamp was keurig verpakt en redelijk snel geleverd. Jammer dat er geen peertjes in zaten, maar dat mag de pret niet drukken.

• Eddeck Bastiaanssen
    Geverifieerde klant van dePauwLiving | Wonen

Geleverde kwaliteit is goed in orde. Kort naar de bestelling een nette persoonlijke mail ontvangen met de mededeling dat een product niet direct op voorraad was en later geleverd werd. De keuze werd gegeven om te wachten op het artikel of een andere keuze te maken. Rustig afgewacht en korte tijd later is het artikel netjes geleverd. Omdat het om een breekbaar artikel ging was het artikel stevig verpakt en voorzien van de nodige waarschuwingen. Dit.maak je biet vaak meer mee. Dit is mijn eerste ervaring met PauwWonen, maar een goede eerste indruk.

• Sofia Wallskog

Very good service!

• Esther Smits
    Geverifieerde klant van dePauwLiving | Wonen

Snel geleverd , 1 min puntje , geen melding gehad dat hij verzonden was .